Klachten
Klachten, vertel het ons!
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bushidoshop.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Retouren
Je hebt hebt wettelijk het recht om een product binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour zonder opgave van reden. Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen.
Maak je gebruik van je retourrecht dan krijg je het gehele orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na de retour melding terug te storten. De kosten voor het retoursturen zijn voor eigen rekening. Het herroepingsformulier en verder informatie kunt u vinden op https://bushidoshop.nl/herroepingsformulier/